Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-10, 21:20   #290
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Då ber jag om ursäkt att jag har tolkat din attityd fel, lätt hänt på internet.

Med din attityd syftar jag på att du kallar folk här på forumet som spelar ofta för yrkesspelare lite skämtsamt med en ton av att håna.

Du tar ofta till frasen eller liknande fraser lycka till lottospelarna jag avstår då det regnar.

Liknande kallar du dig själv kunskapsspelare.

No hard feelings! Lycka till med liret och livet!
Yrkesspelare är väl egentligen det lilla fåtal spelare som kan leva på och försörja sig på travspel mer långsiktigt. Dom som gör det och som klarar det spelar definitivt inte varje dag på atgs stora streckspel med 30-35 procentiga spelavdrag utan är oerhört selektiva vid val av spelobjekt och speltillfällen. Det finns annars inte en chans att klara det långsiktigt.

Dom som spelar på allt i stort sett varje dag är nog till övervägande delen dom som har väldigt gott om tid och pengar eller är sk problemspelare (tyvärr).

Jag insåg för några år sedan själv att jag la alldeles för mycket av min tid på att spela på hästar trots att det blev svårare och svårare när informationen blev alltmer omfattande och motspelarna allt skickligare. Känns mycket roligare nu när man spelar när det är bra sport och när man har tid till det men insett att det finns mycket annat som är väldigt kul förutom att sitta framför skärmen och titta på trav varje dag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat