Ämne: Fantasy 2019
Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-12, 12:59   #30
MonstersOfTheMidway
 
MonstersOfTheMidways avatar
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Skåne
Inlägg: 202
Sharp$: 283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Sammanfattning av draftmöjligheter:

Liga 1 kan bara söndag 1/9 och onsdag 4/9.
Liga 2 kan bara onsdag 4/9.
Liga 3 kan bara onsdag 4/9.

Där är vi nu, problem alltså.

Ni som är med i både Liga 2 och 3, finns det möjlighet med båda drafterna onsdag 4/9?

Hittar vi ingen lösning måste vi backa i kalendern, då blir nästa bud onsdag 28/8 för Liga 2 eller Liga 3, hur har alla det då?

Quack
Hej M,

Att köra två auction på samma kväll är nog för mäktigt, oavsett hur inbiten man är. En auction kan ta 3-4 timmar och dubbla det så tror jag många kommer vara rätt så möra.

Då anser jag det är bättre att köra tidigare, då inga viktiga spelare spelar sista matchen så hela veckan där är möjlig. Det är också den vanligaste veckan att drafta, det är bara så att vi på Sharp har haft sena drafter tidigare. Så runt den 28 är ju ett helt OK datum. Hela den veckan.

Oavsett, jag kan alla datum så försök pussla ihop de så det passar de som annat uppbokat. Jag har inga problem med två auction samma kväll men ¨det är svårt att få med alla på 2 drafter samma kväll!

Lycka till! Youll need it =)

/J.
__________________
"And though I can hide my cold gaze and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable, I simply am not there."

Senast redigerad av MonstersOfTheMidway den 2019-08-12 klockan 13:12.
MonstersOfTheMidway är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat