Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-12, 14:03   #8
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Avd 1
Det intressanta med loppet är distansen 2600 meter. Risken är att favoriten blir hängande i tredje spår om han kör framåt. Eller att han får en väldigt tuff inledning. Tar han upp sitter han väl längst bak. Blev utmanad av amalia cash näst senast.

Wild love är ju inte startsnabb så han hamnar långt bak.

Stonwash diamant måste ses med bra chans om den körs i ledning/ rygg ledare.

Hope and dreams måste vara skrällvarning. Värdelöst spår men springer 12 tider med 40 meter tillägg så det måste vara perfekt smyglopp.
Mitt hästminne sa mig att Wild Love visst är snabb ut bara han laddas, men att de sällan gör det. Kollade extra nu efter din kommentar och det är ju helt riktigt! Blir nog spik på Ultimaluna för mig. Tror inte PU har stake nog att svara, speciellt som han vet att det brukar bli fritt bakom "italienske Ludde".

Hope And Dreams har jag svårt att se som vinnare, snabbt upp i klassen. Men samtidigt är det ju jävligt öppet bakom de bästa. Måste ändå förorda Catch My Love om man ska hitta outsider, spårvinnare med Börne i vagnen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat