Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-14, 14:59   #48
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Onsdagens tävlingar tycker jag är riktigt intressanta, möjligen lite för favoritbetonade?

Avd 1 inte riktigt säker på italienaren,men satt ju bombfast senast. Funderade länge på att gardera, men till slut fanns det bara 8 Hope and Dreams emot. Kontstaterade att det var dåligt motstånd vid segern, och den segern ska inte överskattas, Gjorde dock sitt livs lopp senast men nu är det förmodligen svårt läge och tappar nog en del från start och ska sedan ut i spåren. Vi hoppar över denna gång och satsar på nästa start i stället.

avd 2, blir inte klok på detta lopp. Massor av kapabla hästar lågt spelade, jag drar till med 10 streck och grottar inte ner mig mera. Lite intresserad av Stumnehästen!!

avd 3 står ju mellan 2.4.6 med 2 som utgångshäst. Enkelt

avd 4 var jag snabbt klar med att ha matematiskt 1 och 5, chansning men ok, Kim kör ju synnerligen begåvat och litar på henne. Svante supernöjd med hästen

avd 5 får bli 2 och 4 med 4 som utgångshäst, men Luddes är nog bättre än vad folk tror

avd 6 blir sista utgångshästen, 9 WHOs who och garderingar 1-2-4-6

Upplägget blir att 2 av 3 utg hästar ska vinna, låter normalt eller hur?

Men det måste till en skräll förutom kallblodsloppet, så jag har streckar sammanlagt 8 hästar i avslutningen 1-2-6-8-10-12-13-14

Vi får se hur det blir i slutändan men nåt liknande kommer nog att lämnas in
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+7)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat