Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-14, 16:19   #52
Flyer
 
Reg.datum: jul 2019
Inlägg: 140
Sharp$: 440
Standard

Tjena på er.

Har följt er länge och det är ett kanonbra forum.
Min första post blir såhär som det verkar:

Avd 1) 2,5,7,8,10,12

Tycker att Gocciadoros kusar inte är lika överlägsna längre och di svenske har kommit ikapp. Dessutom har jag själv Hope som nästagångare och tidigare Amalia. Starka djur jag inte vill spricka på idag. Normandie får bli smällkaramellen. Ändå Jepson och Riordan som har form samt 18/20 förra året på plats varav 8 segrar.

Avd 2) 2,3,8,15

Tror mest på Blissi. Dock har Jansson kört Rus Can 4 ggr på V7 med väldigt bra resultat.
Tror kanske Rus Can galopperar. Den har 8/12 galopper från bricka 2 och 3 sista ggg också. Men TJ har lyckats med denna förut.
Från bakspår är G.Jerken lika bra som Troll Solen så det får bli dessa.

Avd 3) 6. Mellby Free spik.
Tycker den varit löjligt bra och över distansen tror jag Björn grejar detta.
Vill egentligen ha med Dear Friend också som går kanon från bakspår och kan få racet men kulorna räcker inte.

Avd 4) 1,11
Tror nog Bahareh håller upp spetsen och vinner men är inte helt säker. Så jag tar med Ebbinge som bara rattar vinnardjur. Vive Le Vent vinner varannan gång liksom

Avd 5) 1,2,4,6,7
Skulle egentligen ville helgardera då hela fältet springer 10,6-11,2 auto. Borde betyda att bakspåren kan göra 12-12,5 i volt
Dock bör det stå mellan 1,2,4. Jag tar ändå med två stycken från bakspår då jag har Evens Cool Boy som nästagångare. Inte råd med mer. Häst 6 är nr 12 som radar upp elva tider och har springspår.

Avd 6) 9. Whos Who spik
Vilket lopp alltså !! Om man garderar säg med 5st så kommer fortfarande 5st kanoner inte vara med. Jag tror dock om Whos Who är som han varit så drar han hem där på 1.10.7 full väg okörd :-)

Avd 7) 1,6,8,10,12,13
Svårt sista lopp men mina 6 hästar borde räcka.
Tror lite mest på 3140 hästarna Captain Morgan och Global Unspoked. Någon borde greja det. God tur alla
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+7), ExtremtRik (+7), Fulsprit (+5)
Flyer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat