Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-14, 19:08   #131
Fulsprit
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Att hylla någon som blixtrar till och kör ett bra lopp efter 100 dåliga, jag vet inte. Blev nästan förbannad på Hultman som tyckte han var så utomordentligt duktig som inte drev hästen fult över upploppet när han vann överlägset. Som att man ska få en klapp på huvudet för att man kör "som folk" när man är en superrutinerad kusk. Nej, man ska nog prestera lite fler gånger än så för att få något beröm tycker jag iallafall.

Jo, en gång är ingen gång, men att bara klanka ner på någon när denne gör bort sig och inte kunna ens yppa att han gjort en bra styrning, ja det tycker jag enkom är pinsamt! Ingenting om detta - började direkt svamla om hans nästa styrning - riktigt dålig "journalistik"...

Här hade man en möjlighet att ge den skadeskjutne italienaren en kärvänlig kram om ett gott kört lopp, allt för att detta skall sätta sig i det gamla huvudet och ryggmärgen som är van att driva även överlägsna kusar! Men, nej - i stället verkade reportern sur och ville inte säga och fråga mer än möjligt - DÅLIGT!

Om man icke kan ge positiv kritik efter en sådan snygg styrning så borde man kanske tänka sig för vid dåliga varianter också... Det är min mening! Tror italienaren, som är känslomänniska, behöver all uppmuntran han kan få!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat