Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-14, 19:13   #137
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jo, en gång är ingen gång, men att bara klanka ner på någon när denne gör bort sig och inte kunna ens yppa att han gjort en bra styrning, ja det tycker jag enkom är pinsamt! Ingenting om detta - började direkt svamla om hans nästa styrning - riktigt dålig "journalistik"...

Här hade man en möjlighet att ge den skadeskjutne italienaren en kärvänlig kram om ett gott kört lopp, allt för att detta skall sätta sig i det gamla huvudet och ryggmärgen som är van att driva även överlägsna kusar! Men, nej - i stället verkade reportern sur och ville inte säga och fråga mer än möjligt - DÅLIGT!

Om man icke kan ge positiv kritik efter en sådan snygg styrning så borde man kanske tänka sig för vid dåliga varianter också... Det är min mening! Tror italienaren, som är känslomänniska, behöver all uppmuntran han kan få!

Ja han ska ju inte få skit efteråt såklart, fick han det är det såklart bakvänt. Såg faktiskt inte den där intervjun. Men en rejäl hyllning får han nog jobba lite mer för att förtjäna menar jag bara.

Kördes det någon intervju med Björn efter loppet förresten? Hans svar i dödens var ju bland det konstigaste jag sett på länge. Ovanligt att Oskar hamnar på vingel sådär överhuvudtaget, det såg så konstigt ut så jag undrar om det ens hänt förut...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat