Citat:
Ursprungligen postat av viking90
Mina drag i omgången är 6 Zio Tom Yet (avd3) visat att den håller på alla distanser bara den får gå i ryggar länge så fäller den de flesta på upploppet, kolla bara Sverigedebuten i Janiuari tidigare i år kördes snällt och låg sist i klungan in i sista kurvan gick ut i tredje spår och svepte för bi många hästar till en 6:e plats nu med litet fält ska det inte vara så långt fram till ledaren när upploppet startar!
4 Gento (avd7) med Kim Eriksson tillbaka i vagnen är ett stort plus! Nu ser jag dock att de slänger på skorna vilket är ett minus men hästen har visat sig kunna starta snabb tidigare och lär få ett bra lopp. Men just skorna på känns inte så bra men ja får stå fast vid min första tanke ändå 9% är helt klart spelvärt då storfavoriten inte alls är van med denna distansen.
Övriga kantbollar från min sida är 1 Googla In (avd5) 5 Victoria Lane (avd1), 6 Granit de la Roque (avd4), tyvärr struken nu...
|
Skulle nog inte glömma bort den andra holländska hästen heller. Tror inte så mycket på Illuminati för som du säger är den inte så bra på distansen och har väl förlorat över den varje gång.