Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-18, 16:41   #35
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zorro Visa inlägg
Fast att det är stor delay på dom där pirat-IP:tv saknarju inte helt betydelse i dagens informationssamhälle. Spurs gör ett grymt mål o vips så får du en pushnotis eller ett meddelande från din polare och på din skärm så är dom på egen planhalva typ, mkt störande iaf om du frågar mig som har mkt fotbollsintresserade polare

Angående ATG:s lösning så provade jag att köra på två olika skärmar, och det verkar som dom har ngn funktion som gör att sändningen förutom att det är live live även synkar med vartandra. Ljud och bild var exakt synkkade på båda skärmarna. Det gör ju att alla får spela på samma villkor, känns shyst.
Jo. Man får stänga ner ljudet i paddan och telefonen och inte titta där när det är sådana matcher som det pushas ut notiser om mål i, men det fungerar grymt bra annars. Har kunnat sett flera matcher på danska, norska, belgiska och bosniska sportkanaler som bonus till alla de svenska som jag betalade dyrt för innan så kan säga så här långt att man fått väldigt mycket för 120 kr i månaden.

Gillar man nya filmer, porr, dokumentärer och tv från hela världen förutom sport så är utbudet gigantiskt för det med.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat