Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-19, 10:02   #2
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Jag sågade favoritspelade Pydin rejält senast och det gick precis som i badkaret. Men den här gången är det bättre distans och sämre motstånd, i nuvarande form tror jag han mosar dem. Det troliga är väl att de andra inte bjuder upp till dans ens på långt och han blir släppt till ledningen när han letat sig fram till täten. Vi behöver nog inte spekulera i huruvida Ove gasar eller backar från start.

Håller med om Ringo! Utan några andra kamikazepiloter med snabbstartare på framspår så borde det bli lite walk over här, och bakom är det öppnare än någonsin. Kan man ha sån tur att Ringo stannar under 30%?

I stoloppet står tilläggshästarna enormt dåligt till, ska mycket till att jag streckar någon av dem.

Lite inne på att Ural kan göra en riktig dödenskross i silver på lördag! Kördes ovanligt passivt på Åby, och nu kommer det nog gasas desto mer! En annan som kördes passivt senast är Une Etoile Gar som då gjorde första starten för Nurmos. Visade rätt fina takter i försöksloppet på Bjerke före det och i finalen även att den kunde öppna hyggligt. Lär trots Nurmos/Ohlsson bli underspelad på den gamla "sanningen" om att ston inte vinner silver.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat