Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-22, 16:37   #24
sigh

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 40
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Nä, vi såg nog inte samma lopp.

Jag såg Uza J komma först till 500-meterspålen. Och först till 1000 meter. Jag ser överhuvudtaget inga tendenser till att Paal toksvarar, ser bara att han kör till i 250 meter från start. Jag ser en Uza J stå för farthållningen till ca 400 meter kvar med RT i rygg. För att vara precis så har du rätt - det var väl knappt 800 meter i rygg. Och det är ju inte i närheten av 1000m.

Jag vet inte hur man ska få ett förmånligare lopp för att inte vara skyldig att vinna. Även om Uza inte klappade ihop fullständigt så var hon ju naturligtvis lite tagen, efter den stenhårda öppningen. Från utvändigt läge i starten.

Men det är väl bara bra. Att det finns olika versioner i lopparkivet. För annars skulle väl alla tippa lika...
Han svarar lite mer än 400m och går ut i andraspår i utgången av andra kurvan när Goop kommer och då glider Pastore upp i rygg ledaren, så han har rygg i 3-400m. Visst blir iofs bara en kurva i dödens men knappast rygg ledaren till 400 kvar och smörlopp.

Bara för att hålla det lite OnT: Borde stå mellan Sorbet och Makethemark som gynnas av det långa upploppet

Senast redigerad av sigh den 2019-08-22 klockan 16:47.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat