Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-23, 23:19   #1216
Shizznit
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Man skulle ha gett ett bättre första intryck eftersom man bara får en chans att ge ett sådant.

Allt som skulle ha kunnat få bollen i rullning kastades bort när man inte klarade att ta emot de kunder som ens försökte lira under de mest promote-ade omgångarna.

Självklart blev deras reaktion efter ett ( misslyckat ) försök att spela hos dem = aldrig igen. Det är så man INTE gör. Man skulle ha haft en "perfekt" poolspels-motor och överdimensionerat alla typer av kapaciteter. Det borde det funnits pengar istället för att blöda ut pengar som man gjorde. osv osv osv.
De skulle också ha haft en bättre support än ATG (enkel uppgift - många gånger svarar ATG inte ens på frågor och hoppas att de glöms bort). Speciellt med tanke på att allt kanske inte är perfekt från början. Nu var det som att de hade några AI-instanser som bara hade som uppgift att antingen förneka förekomsten av problem ("är du säker på att din dator fungerar? har du testat att reboota datorn, dra ur sladden och vänta 30 sekunder för att sedan göra ett nytt försök?" eller klassikern "nej då, pengar kan inte bara försvinna från kontot, det är du som sett fel" - vilket var helt fel, och de fick justera det i efterhand) , eller förklara att det kanske varit problem - men "det är bara att bita ihop och komma igen, varför inte spela ett par dagar i förväg nästa gång istället?".

Om det har funnits någon form av kundomtanke hos bolagets grundare har den TOTALT försvunnit i gränssnittet mot spelarna. Och då överlever man inte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+11)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat