Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-23, 23:31   #1217
Strappa71
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
De skulle också ha haft en bättre support än ATG (enkel uppgift - många gånger svarar ATG inte ens på frågor och hoppas att de glöms bort). Speciellt med tanke på att allt kanske inte är perfekt från början. Nu var det som att de hade några AI-instanser som bara hade som uppgift att antingen förneka förekomsten av problem ("är du säker på att din dator fungerar? har du testat att reboota datorn, dra ur sladden och vänta 30 sekunder för att sedan göra ett nytt försök?" eller klassikern "nej då, pengar kan inte bara försvinna från kontot, det är du som sett fel" - vilket var helt fel, och de fick justera det i efterhand) , eller förklara att det kanske varit problem - men "det är bara att bita ihop och komma igen, varför inte spela ett par dagar i förväg nästa gång istället?".

Om det har funnits någon form av kundomtanke hos bolagets grundare har den TOTALT försvunnit i gränssnittet mot spelarna. Och då överlever man inte.

Som av en händelse var jag faktiskt anställd hos dem för att ta hand om exakt detta. Men jag valde att hoppa av några månader innan de öppnade för spel när jag insåg vad det var som jag skulle få supporta.

När de valde att inte lyssna på mig så tog jag mitt pick och pack och åkte hem till pappersbruket istället.

Det blev en mycket kort karriär i spelbranschen kan man säga.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat