Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost
De förmedlade väl mest att de sett kusken titta ner på ett ben flera gånger samt att tränaren (skötaren?) var framme och skulle korrigera något. Vidare sade de också att uppvärmningen var bättre idag än senast den startade samt att mycket kan påverkas positivt av att lägga på ett par boots - ifall det var något som Ken Ecce var lite fundersam över.
Men nog ändrade de odds etc pga detta.. men informationen i sig var ju inte felaktig på något sätt. Skulle de inte sagt något alls menar du?
|
Ja men det är alltid lite sista minuten-beslut man sitter med de allra sista minuterna innan spelstopp och det är nog bättre att de håller käft faktiskt. Så länge det inte är något viktigt som att någon inte ser riktigt fräsch ut eller står och studsar inför start. Allt de 3 gubbarna babblade i mun på varandra klarade inte jag att ta in iallafall, det jag tog in var att kusken såg väldigt bekymrad ut.
Får stänga av helt enkelt och ha bilden på med ett getöga i fortsättningen.
En fundering jag haft länge faktiskt är att de låter dem snacka så mycket inför start på streckspelen. Det händer ju att de uppsnack ända tills bilen släpper och man missar att lämna in. Man får ju ha järnkoll på klockan ibland för att inte gå bort sig där. Borde vara praxis på att knäppa av babblet sista 3 minuterna före spelstopp på streckspelen.