90 minuter kvar och hälften av andelarna är tagna!
Följande avdelningar känns rätt låsta och kommer nog inte ändras!
Avd 1: Spik på Mellby Free - trots 80%(!)
Avd 2: Här tar vi framspåren men hoppar över en överspelad favorit från andraspåret.
Avd 4: Trehästarslås som ser ut att stå. Av övriga känns det väldigt öppet och jämnt.
Avd 5: Trix On Line var ju bra förra året men har tappat. Nöjd med övriga fem även om jag inte streckat mer än en riktig skräll.
Avd 8: Fyra hästar till sist då jag även tycker nr 8 är en måstehäst till under 1%. Finns några till som är intressanta men de fyra som är streckade känns heltäckt så som syetemet byggs.
Följande funderingar går just nu i övriga avdelningar.
Avd 3: Blir lite av en chans ifall jag står fast vi spik här. Vid förändring är det främst att dubbla med Milady Grace från bra spår med startsnabbhet.
Avd 6: 1, 4, 5, 10 och 11 är väl de som står på tur för att streckas. Just nu ett tvåhästarslås som kan gå med lite flyt. Skor på favoriten ser jag inte som ett så stort minus. Nr 3 till under 2% kunde också vara lockande. Tvek att vi får råd med så mycket mer än vad vi redan har.
Avd 7: Även här finns det några fler hästar som jag vill ha med på systemet. Velar fortfarande på ordningen här men troligast 6 och 9 i första hand men även 8 är högaktuell!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|