Citat:
Ursprungligen postat av Basse
Nu gick min raket åt skogen och jag kommer nog sörja i en vecka minst över de 36 kronorna jag förlorade.
Borde räknat ut att om min första vinnare satt till 7ggr så hade hela 80kr rullat över som vinnarspel på nästa vinnare . Klart inga vinnarpooler på små lunchtävlingar tål så våldsamt tunga vinnarspel.
|
Att du blir kränkt och inte kan föra diskussionen på den nivån den hör hemma är ju tråkigt! Att du ska ta det så personligt att sakfrågan sopas under mattan och du ska försöka vara ironisk tillbaka är tråkigt.
Du skrev ett påstående att raketen är ett bra spel. Jag kontrade och sa att du kan alltid spela vinnare eller plats och sen ta ett nytt beslut inför varje lopp. Dels kan du då följa oddsen och inte påverkas av att "Kalle Kula" dunkar mycket på en häst som sjunker från kanske 4.00 till 2.50. Efter en raket har du ingen koll på vad som händer. Det finns alltså inga fördelar med att spela en raket.
Sen var en bisak att du på större raketer även indirekt spelar mot dig själv. Att du fastnade så på den förstår jag inte då huvudpunkten var att raketen är det sämsta man kan spela hos ATG tror jag.