Citat:
Ursprungligen postat av valo
Det må vara att raketspel på ATG kan vara lite lurigt med fluktuerande odds. Bättre då då hos spelbolagen där det är fast och man kan kombinera med något väldlgt lämpligt platsodds. Har bra erfarenheter men gjorde bort mig
för ett antal år sedan då jag satte 4 spik på en V75:a: ca odds: 9 - 27 - 1.40
(Nuncio) och 10 ggr. Hade bara spelat "2 av 3" på de högsta oddsen vilket gav fina pengar men trippeloddset på de tre högsta var ju 2430 ggr... Som tröst fick jag in V7:an. 
|
Nog tusan måste vinnarraketer vara betydligt mer intressant om man vet vilka odds hästarna ger, dvs till fasta odds, speciellt då det i den här typen av lopp kan handla om variationer i v odds på kanske 50 procent och inte 5-10 utifrån de förväntade odds man ser framför sig på ett vinnarspel.
Vore för mig helt otänkbart att spela vinnare på en sen skrikhäst i atg live då det blir gigantiska underodds, eller som igår på en sen klaring från Roger Walmann i ett ramlopp som sänkte v oddset till rent löjliga nivåer jämfört med hur den var spelad på V5. Sådana spel blir man garantitorsk på i längden när det handlar om poolspel.