Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-30, 15:58   #17
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
Jag påstår givetvis inte att den på något sätt var klar, var en av flera med chans i loppet(sett till förväntat löpningsförlopp troligtvis bäst chans ). Och på Jägers har nästan alltid spetshästen chans, även om det är en kamel .

Det var mer ordval som sämsta favorit och chanslös som blir så överdrivet larvigt på en sån häst, att rata den från systemet är upp till var och en att bedöma chansen i förhållande till strecken. Och som Bowery gjorde, spika emot, tycker jag var värt ett försök (köpte själv in mig på två andelar).

Kan någon spetshäst överhuvudtaget gilla Tingsryds mastiga upplopp framför Jägers nerförsbacke?

Och att Conrads hade vunnit med lucka tror inte jag. Vinnaren vann plättlätt och inga med fritt hade nåt att komma med. Och från spår 9 som Lugauer hade har man valmöjligheten att chansa invändigt och hoppas på tur eller attackera i spåren. Det sistnämnda hade säkert inte lyckats, brukar inte göra det på Jägers. Och nån lucka kan man heller aldrig räkna med.
Möjligt du har rätt! Såg bara att den satt fast med sparat. Såg ju inte hela loppet där jag studerade.

Vissa hästar springer bättre ifall de slipper kurvorna. Och på Tingsryd så är det ju inte liknande kurvor som på övriga banor. Enklare att vissa bara kan hålla tempo etc då!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat