Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-30, 16:23   #19
svepet

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3137
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Den stora anledningen till att jag spikade Liza framför woodland var av ett par anledningar.
För det första hade jag inte räknat med rygg ledaren utan möjligtvis andra ledet alt. Ledningen. Sen tyckte jag woodland hade fått lite snabba pengar på sig och segern senast går knappt att räkna in då Fiori "piskade" sönder hästen.

Så kontentan av detta var att jag tyckte dryga 30% var överspelat på ekipaget i avd 6 idag , gillar inte att spika favoriter i avslutningen då det rensar i stort sett noll.
Liza har jag följt ett tag och tyckte 12-13% var väldigt spelvärt, nu blev den fast med rubbet sparat i ryggar utan att nån gång få chansen över upploppet.

Hade jag valt favorit spiken hade vi typ gått plus/minus noll alt. Lite plus.
Det är inte riktigt mitt mål när jag lägger andelar , då vill man ha mera , så tänker jag för det mesta.

Hoppas du är nöjd med svaret och tack för förtroendet, som jag idag inte förvaltade.

Edit: vi hade inte alls gått plus minus noll då jag bommade på ett 3 lås med , haha sorry gick lite fort där
Absolut! Var min förstahäst också i loppet, och mina inlägg berörde inte alls ditt system.

Jag vet hur "jobbigt" det kan vara när man gör system för andra(gjorde nyligen ett större reducerat andelssystem och det är svettigt ). Det är lätt att bli feg och säkra, och sen ångrar man sig efteråt. Så du gjorde helt rätt när du gick på spiken du trodde på. Skulle aldrig kommentera eller klaga på någon annans system, vet ju hur svårt det är med trav och det är lättare att göra fel än rätt .
Bara ta nya tag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+15)
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat