Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-31, 00:19   #4
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Som det ser ut just nu så helgarderar jag fjärde och sjätte avdelningen även om jag hade kunnat plocka bort nästan en handfull av hästarna i varje lopp. Så klar skillnad mellan 121 rader där och 210 rader. Men det kan nog skrälla utöver de betrodda lågprocentarna där.

Spikarna som jag nog håller fast vid blir Policy of Truth som inte ser ut att få så farligt mycket streck på sig. Ska krossa det här fältet ifall den är som senast. visserligen blev loppet kört i halsen på den då men hästen har tidigare visat vad den kan. Jag tror den är tillbaka i bra form och då är det en toppspik.

Även Gina Schermer till runt 16% blir en given spik på kupongen. En sådan låg procent på den här hästen måste utnyttjas. Visst är Norton Commander en kanon men ska det bli bra pengar så vill jag ha bra potential i systemet och det skiljer enligt mig inte så mycket mellan hästarna som procenten visar på.

Avslutningen kan jag dubblera beroende på spelkassa, eller ev även ta en tredje här. Först på tur tror jag Spartak Face är. Men det finns fler intressanta - förutom storfavoriten då - och det är bl a Tony Afrika och till viss del även Get Ready On Tour.

I inledningen har vi just nu två hästar men här vill jag utöka. Samtidigt är det skönt att överleva inledningen med få hästar. Dock tycker jag 1, 7, 9 och 10 är så pass intressanta på strecken att de borde få plats. Spelkassan kommer nog inte räcka till det och att lägga sex hästar i första är mest gynnsamt om nu t ex nr 10 vinner så klart

Den andra avdelningen har vi just nu streck på två riktigt fina ekipage tycker jag men då systemet har bra med potential som det ser ut nu så kan det vara intressant med favoriten här och ev någon till. Dock har vi begränsad spelkassa och här kan det bli som så att jag står fast vid låset på andra- och tredjehandaren!

Det börjar alltså ta mer och mer form även om det inte skiftat så mycket i de olika loppen utan det har mest varit påfyllnad av hästar!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat