Det blir spik på tre sexor! I första avdelningen finns det för många utmanare och då kan jag lika gärna spika favoriten då Staro Leonardo ska gå med skor. Så Royal Navy Sea med Örjan får lösa detta helt enkelt!
Spikar även Policy of Truth som är huvudet högre än motståndet och värsta konkurrenterna står på bakspår enligt mig. Disco ratas hårt nu!
Sen blir det Gina Schermer! Seriöst? Får vi den till under 20% alltså! Visst, Norton är bra men kom igen, sådan klasskillnad är det inte!
Så, utöver de här tre riktigt fantastiska spikarna blir det lättlöst i två avdelningar, fjärde och sjätte! Där helgarderar vi och hoppas på största skrällarna.
Andra avdelningen tror jag Zlatan Knick vinner relativt enkelt nu då den ska springa barfota men jag håller fast vid mitt lås där då det är en bra häst med nr 9 trots bakspår.
Avslutningen ratas i nuläget Ike Schermer. Det blir skor runt om idag men framför allt finns det bra motstånd men blir det fler andelar sålda så kan det bli att den också kommer med annars är det trevligt att sitta på några som skjuter upp värdet här!
Systemet är i stort klart nu! Ska mycket till för att ändra men det kan komma viktig info!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|