Visa ett inlägg
Gammal 2019-09-01, 10:08   #7
mikaels

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Lugauer har 17 raka torsk nu, endast det diskvalificerar honom till att vara motiverad jättefavorit att vinna Derbyt imorrn! Det blir till att gå emot och jag är inne på att spika Björn istället! Det är ett gäng tränare som har dubbla chanser i det här loppet, men ingen har i grunden så bra läge att "köra stall" som Nurmos-duon ändå som har ett övertag med lägena.

Sen tror jag att det är rätt favorit i stayerloppet. Ett rätt fint lopp för att bara ha 100k i förstapris, men med så få hästar och propositionerna som de är ska de sista två volterna ha 99% chans att avgå med segern. Var lite besviken näst senast att han inte vann på ett bättre sätt (bara jävligt knappt och efter att ledaren diskats i mål). Men han har radat upp såna insatser att det ska vara ganska mycket spel mot ett mål ändå.

Heart Of Steel ser ut att bli motiverad megafavorit i inledningen, och den köper jag nog om inget "konstigt" framkommer.

Tre skrällvänliga lopp där emellan och ett Stoderby där det kanske inte skräller men där utgången inte är helt självklar. Kul omgång!
Undrar om Lugauer har något skit i stallet, eller om han gjort något foderbyte, eller något annat...17 raka torskar med dom kusar han har, det låter inte som en ren slump...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat