Fortsätter med att lira på dogsen i Bukarest. Top 5 i världens fulaste huvudstäder.
J.I. Chela 25-september-2010 4:05 AM PST
Odds matchen för Match 2.350
Montanes var nära att åka idag. Hans spel har gått knackigt och det gick så långt att han torskade 6 - 1 i andra mot chardy. En montanes i form borde ses som knapp favorit men just nu är han allt annat än i form. Han är iof i semi, men det har suttit hårt åt hittils. Chela å andra sidan dominerade Phau stenhårt och lyckas han behålla nivån på sitt spel tycker jag att argentinaren mycket väl kan plocka hem denna match. Jag håller nog han som favorit. Oncourt ger han 65%. Jag tycker inte han skall stå över 1.80. 2 - 1 till chela i h2h men de är rätt gamla. Möttes senast 2007
P. Andujar 25-september-2010 5:30 AM PST
Odds matchen för Match 2.440
Jag såg Granollers - Starace matchen och imponerades inte av Granollers trots seger mot Starace. Dessutom har han lirat en massa tuffa dubbelmatcher också spanjoren. Andujar å andra sidan har tagit fler gruspoäng än granollers och visat förhållandevis fin grusform. 3 - 2 till granollers h2h men Andujar hade en enkel resa till semin. Jag tror på han. Oncourt ger han 48%. Jag gör detsamma.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|