Ska börja kika igenom bookies nu och återkommer med fler spel inför morgondagens GP förutom de jag redan lagt ut.
Antar att Eddie kommer med lir också.
Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic
25/9 19:00 N Pedersen v A Jonsson 1.95 @ BS - 7u
Båda dessa jagar topp-8 i sammandraget, AJ ligger 6p bakom Harris som har den sista direktplatsen och Nicki ligger 9p bakom Harris, så det är ruskigt tätt inför de två avslutande GP-tävlingarna. Rent formmässigt så är AJ riktigt bra just nu och jag tror det kan bli snäppet vassare imorgon i Italien. Nicki däremot har uppvisat att en formsvacka kan vara på väg, senaste två matcherna för Lejonen har inte varit imponerande. Här tycker jag svensken ska vara favorit då jag tror en hel del på honom imorgon.
25/9 19:00 A Jonsson Topp3 5.50 @ Bwin - 3u
Testat denna också, stämmer det omgående med motorerna för Jonsson imorgon då kan det bli en riktigt kul tävling för honom. Han är i poängbehov, likaså de andra runt och strax utanför topp-8. Så det bådar för en väldigt spännande tävling imorgon kväll. Lowstake här.
|
Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic
19:00 A Jonsson, minst semifinal 1.72 @ Bwin - 5u
Vill AJ ha någon chans på att ta en direktplats så känns det som att minst semifinal imorgon är ett måste. 1.72 känns helt ok, borde ner till runt 1.55 kanske. Medelstake.
|