Visa ett inlägg
Gammal 2019-09-04, 22:27   #150
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Ja, anser du att denna förbannade politik har fört Sverige framåt i en positiv riktning, eller? Människors lika värde, my ass! Alla, skall med, my ass! Kumbaya, my ass!

Ni gråtrumkar för alla, minsta fel vad gäller spelsäkerhet och annat men reagerar inte på detta, när det är så uppenbart att det är fotografens fel att kusen hoppar! Betänk om detta var den enda gången du hade känn på en storvinst - hade du då varit lika givmild i din bedömning och kritik?

Nej det hade svidit lite såklart om man missat 6-siffrigt eller bättre på en sån grej. Men sånt händer. Man kan barnsäkra banorna, skärma av publiken och hela baletten. Ha 30 pers i måldomartornet vid precis varenda travdag.

Men mycket av det där vill jag inte. Och annat som man kanske skulle önska är alldeles för dyrt för att vara genomförbart. Man får köpa det man ger sig in på. Oförutsebara händelser som olyckor, kapningar, oanat ruskväder, och till och med att hästar skyggar för saker ibland i loppen. Till och med när man minst av allt vill det.

Sen finns det ju riktiga skandaler, som att folk sätter fel häst som vinnare eller fullständigt felaktiga domslut. Då ställer även jag mig upp och ropar skandal. Men jag ropar inte varg för sånt här.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat