Ämne: Spel
Visa ett inlägg
Gammal 2019-09-08, 10:41   #27
Fulsprit
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag spelar i perioder för mycket - både för plånbokens bästa och för sinnesfridens... Men, det är alltid pengar jag har råd att förlora, lånar ex. aldrig för att spela, eller skjuter upp räkningar, semesterresor, inköp av alla dess slag eller dylikt, för att i stället spela. När jag känner det blir för mycket stänger jag av mig i en period - den längsta varade 9 månader - ytterst välgörande både för plånbok och sinnet. Tiden jag spenderat framför TV och dator får jag ju tyvärr aldrig tillbaks och detta kan jag ibland tyngas utav.

Låter kanske motsägelsefullt att jag måste ta till avstängningshjälp för att kunna avhålla mig från spel och det kanske det är - jag ligger troligtvis på gränsen, kanske över - inte fasiken vet jag. Så länge inte vardagslivet blir lidande, vad gäller pengar att göra så är jag ytterst nöjd. Det värsta är som sagt tiden - kunde förut i bland sitta nästan dygnet runt (detta är spelgalenskap i sitt esse), med start på Lunchtravet i Sverige, fortsätta med någon dansk landsortsbana, för att sedan gå över till svenskt trav på kvällen och avsluta med amerikanskt på natten - härliga, men ack så slitsamma tider, hehe!

Så att trav går för sakta för att blir speltorsk och/eller galen håller jag inte med på - går att få lopp var tredje minut, nästan dygnet runt om du vill och har tillgång till de rätta sajterna...

Jag är nog periodare - är nog det närmsta jag kan komma ett spelberoende. När jag inte spelar kryper jag inte på väggarna utan tar då tag i annat och njuter av det. Sedan spelar jag igen, i en period och tycker detta är gött.

Blev väldigt "rotigt" inlägg men ni får hojta till om ni undrar på något...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat