Visa ett inlägg
Gammal 2019-09-10, 07:29   #2323
Strappa71
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2396
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Du gnäller ju på allt jag skriver oavsett vad det är, men har för mig att han är från Boden och då håller du säkert med för norrlänningarna på detta forum är ju som en stor inavlad familj som tror att slitbanorna där uppe betyder allt för travets utveckling och framtid .


Det är fullt möjligt att han inte är från Skåne, dåligt av mig att inte kolla upp mer noggrant. Men om han kommer från Boden, eller ens Norrland, blir jag mycket förvånad.

Jag snabblyssnade lite på "Anders&Anders"-poddarna nyss och det finns inte ett spår av norrländsk dialekt kvar hos honom i såna fall.

Jämför gärna med t ex Mats Rånlund. Så låter norrlänningar från norra Norrland.

Vad gäller mina svar på vissa av dina inlägg är det för att jag känner att det behöver balanseras.

Vad gäller att du kanske känner att det är "alla mot dig" är min reflektion att när man är i stort sett ensam om sina åsikter så har man antingen väldigt rätt eller väldigt fel.

Vad gäller travets utveckling och framtid är min åsikt att om du har minsta lilla rätt om konsolidering av banor och tävlingarnas spridning så är det redan kört ändå. Kan bara leda till nedåtgående ond spiral och att sporten självdör sakta men säkert.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat