Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-21, 17:49   #211
PumaDessan91

PumaDessan91s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Visst vore det en katastrof, du kan ju inte ens vara nöjd med Kamerun vinst 1-0, varför sätta sig i en sådan situation!?

Självklart så har alla olika uppfattning men 20 Units skillnad på uppfattning? Extremt sällan och det är bara dumdristigt! Om det nu som sagt inte finns någon inside information som man själv sitter på och gör värdet enormt mycket större på något av lagen!

Nej förstod att du inte hade någon koll på ROI men ett starkt tips är att läsa dig fram till lite mer fakta så att du får lite mer kött på benen. Du ska starta en betalsida med speltips men du verkar inte ha någon större koll på hur branschen fungerar än så länge!? Säger inte att det är dömt att misslyckas, klart det kan gå bra men du har ju inte skapat dig några vidare bra förutsättningar!

Du har blivit "mobbad" för ditt nick "PumaDessan91" och ändå väljer du att använda samma nick igen, fyndigt! (du kanske är tjej ändå)
Nej, de är klart jag inte är nöjd! De är ungefär som att vara nöjd över ett hcp-spel då du får tillbaka halva insatsen

Det är klart jag har koll på vad ROI är för något, dock inte hur man räknar ut det, då som sagt min matte inte är den bästa.

Haha, ja, jag gillar de ju =P Tycker de låter roligt, och de kallar mig ju pumadessan oftast så varför inte fortsätta?

Vet inte riktigt vad du tänkt få ut av dina långa inlägg dock.
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng