Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
Problemet för dig Niklas är inte att spelet missar, felet gjordes från första början. Vet inte vad du har för erfarenhet av betting eller av att skriva rekar men den känns liten eftersom att du i din motivering får det här att låta som att det är världens bästa spel genom alla tider och du MAXAR på alla möjliga spelalternativ.
För det första så är det ,som flertalet redan sagt här i tråden, en otroligt stor sporthändelse och matchen är cappad ordentligt av alla bookies så att hitta extrema överodds är omöjligt dvs att maxa på 3 spelalternativ är kasst spelvärde, lika omöjligt som i en VM final tex. Du sätter dig i en sits pga din motiveringen där alla räknar med till 100 % att spelet ska sitta och gör det inte det så tycker folk att du är en pajas. Varför sätta sig i en sån situation ens? Skriv en rek om vad man tror angående matchen, va ödmjuk och inse att ingen match någonsin varit helsäker. Eller tänkte du fullfölja ditt löfte nu: "Då ska jag fan säga upp mig och flytta till nordligaste delen av finland och leva på snö o vodka "??
Det är extremt amatörmässigt att motivera ett spel som du har gjort i det här fallet och jag vet inte om det är order från chefen over there att man ska hålla på så här för att övertala så många som möjligt att spela (bort) sina pengar på era rekar!? Tycker du ska ha dig en liten känga av de som är sura här eftersom du själv satt dig i den här sitsen. Förhoppningsvis så slipper vi se såna här löjliga motiveringar från dig i framtiden och istället får ta del av kvalitativa spelförslag eftersom jag antar att du ändå har god koll på sporten!
Lycka till i framtiden! 
|
Förstår precis vad du menar, Jag kände mig antagligen lite för säker att sätta spelet. Känner just nu att det inte känns någon större ide att reka nått mer när inte sånt här sitter men om man bara lagt fram infon på ett mer neutralt sätt så hade man nong inte fått lika mkt klagomål heller.
Skyller absolut inte ifrån mig heller utan tycker ni har rätt att klaga på mig också då inte spelet satt. Tycker själv att jag var väldigt rätt ute och kommer som sagt att lira samma spel nästa helg. Dock inga liknande rekar
Tack för feedback