Ämne: REK Belgian 25-26/9
Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-25, 18:45   #4
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Eupen vs Lokeren 1u @ 2.10

Eupen ör överlägset sämst i ligan och har tagit 1poäng på 8 matcher. Lokeren stod för en av säsongens prestationer i förra omgången när de vände 0-2 till 3-2 hemma mot Gent (tac för det överspelet).

Eupen läcker som ett såll, är dåliga framåt och kommer utan tvekan åka ur denna serie. Jag tror att Lokeren som verkar ha lyft sig från förra året ska ha en bra chans att vinna denna match. Baserat på hur Eupen spelat än så länge så tar de ju poäng i 12.5% av sina matcher och då är ju 2.10 ett gigantiskt överodds. Nu är det ju inte så enkelt givetvis, men att Lokeren ges mindre än 50% chans att vinna matcher låter inte rimligt i mina öron.

Spelar försiktigt med tanke på att det är bortaspel och Eupen måste kriga för varje poäng, Lokeren är ett lag som de nog tror att de kan störa på hemmaplan.

Enligt en del andra forum jag läst på så har Lokeren värvat smart inför i år förstärkt sin defensiv som var usel förra året, men även lyckats få igång offensiven som redan efter 8 matcher gjort 12 mål jämfört med förra årets 22.

Testar 1u.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat