Visa ett inlägg
Gammal 2019-09-23, 13:19   #12
HuBBaBuBBa

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Som sagt, på ren kapacitet tror jag argbiggan vinner. Dock , alltför många gånger jag stått vid Mantorp ovalens mållinje och försökt skrika in hästar från bakspår utan att lyckas. Linjen kommer fort och upploppet är relativt kort så hästarna i främre träffen har klar fördel. Åkte faktiskt förbi ovalen under morgonen och vädret är bra idag, soligt, lite vind, hur som lär det bli en snabb bana idag och då vet vi alla vilka spår som drar svarte Petter ^^

Men men vi får se , kanske bli biggan spik eller nån annan , lång tid kvar att samla tankarna och fortsätta jaga info
Du har helt rätt det kan bli jobbigt från spår 12 och vi ser ju nu på v4 vilka som vinner ... bästa spåren. Lite sne på mig själv att jag både sket i 4,5 i andra på Örebro när det är hemmahästar med bästa spåren och i ett amatörrace.
Svårt att förlåta mig själv för det faktiskt. Jag vet ju att det brukar smälla i sådana lopp och oftast en hemmahäst. Så det grämer mig mycket. Skulle gjort som cool sa. Spik favorit i första sen alla och spik sen alla... Ledsen att jag inte tänkte på det.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat