Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-26, 13:08   #440
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Ja det blev en ganska kul omgång. Elliot Hall var en lika säker vinnare som jag trott hela veckan, och det var ganska bra utdelning på sjuan trots att det egentligen inte var en jättesvår rad förutom Opal Caesar då som var närapå sistahäst på min ranking (de snackade ju upp den i värmningen dock, så kanske inte jättesvår vid gardering). "Slutspelen" jag la på V75 och DD gav bra utdelning, även om jag sparkar mig själv lite för att ha garderat Elliot Hall istället för att lägga de strecken i kallisloppet och sätta sexan. Synd också att Bella Hammering felade i första också, jag gillade det spelet och missade en fin trippel där.

Kul att Magnus J fick en seger, han är en underskattad kusk och bra tränare som nu äntligen fått visa upp sig några gånger på riksspelen. Skoj också att se Umeägda Höwings Oh Titan vinna överlägset också, det ser ut att kunna bli en miljonhäst vad det lider om han utvecklas lite till.

Jag vet inte om jag var så fruktansvärt imponerad av Vita, han gick ju bra till slut men med det tempot som var i loppet fattades bara annat, gick ju jämnt med Tom Raider ungefär och det är väl den nivån man förväntar sig.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat