Visa ett inlägg
Gammal 2019-09-28, 18:23   #152
hoola

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52686
Standard

En som inte hoppas göra resan till Stockholm förgäves och som inte tänker ge ifrån sig något gratis är Emilia Leo som sitter upp bakom bland annat 3 Cobourg Hanover (V75-6)

- Han kändes kanonfin senast och hade vi fått fritt i tid så hade vi givetvis vunnit det loppet. Han var lite tveksam gången innan på Romme så vi ville ge honom ett lite lugnar lopp för att se vart vi hade honom, men han kändes riktigt formstark och hade jag kört i ledning så kan jag knappast tro att vi förlorat. Han är startsnabb och härifrån är givetvis siktet inställt på ledningen - och den tror jag att vi har goda chanser att ta. Sen får vi se hur jag lägger upp taktiken. Känns han fin så kommer jag att köra i ledning för jag vill ge honom chansen den här gången, men det får givetvis inte kosta för mycket. Är han som senast så är vi med och gör upp om segern även om det handlar om finaler. Många ser honom som en sprinter, men jag personligen tycker att medeldistans - som nu - är den bästa. Jag ser fram mot lördagens lopp, säger Emilia Leo.
Kanske att Jorma borde avancerat tidigare...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat