Visa ett inlägg
Gammal 2019-09-30, 19:18   #6
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Roliga spiken idag. XANTHIS DE ROI som stod 30 meter efter favoriten senast men tog in rätt många metrar till slut trots trafik strul, var enbart 2,5 längder bakom, med mera flax med ryggar hade man kanske varit med i tät striden. Bättre läge idag och dessutom lite enklare emot som det känns, 13 proc är lockande...

Låset! (skrälllåset) 9-11-12 i avd4. Där både 11 och 12 står förvisso illa till men det luktar körning och då lär de flesta vara trötta 100 kvar.

Zeeland Kronos såg väldigt läcker ut senast, gick 10 fart sista 500, hoppas Peter kör i spets 7 proc, spikar på mitt bolagsspel.

Skrällar kan vara Hurricane River och Nolimitjimit om man väljer att gardera stor favoriten.

Jätteskrällen som jag lirar lite med också på DD är Monark Newman som stod 30 meter efter Food Money senast över kort, När linjen skars så skilde det inte mycket. Toppform trots raden, och man bör passa om värmningen är fin, är väldigt stark i spurten och till låg procent betalar den rätt bra odds på DD. Så jag provar en liten slant även där..
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat