Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-02, 22:42   #132
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja det är tufft när man lägger ner tiden och inte får någon utdelning gång på gång. Det kan vara bra att ta en paus ibland! Hoppas du kommer tillbaka med ny inspiration!

Efter nyåret tänkte jag själv göra en utvärdering och bestämma ett fokusområde istället för att nöta både V75 och V86 varje vecka. Förmodligen blir det V86 för det är spelet som inte är sönderläst, så man blir belönad bättre om man plöjer listorna ordentligt och i god tid. Dessutom kräver det rätt stor kassa. Kanske även köra vissa extra söndags-V75or som också är ett spel där kollektivet är riktigt dåliga på att plugga. Däremellan bara enstaka V4or på vardagskvällarna.

Har varit inne på samma spår. V86 känns som ATG:s bästa Spel = störst chans att få 7 siffrigt betalt.

V75 och speciellt jackpottomgångarna känns söderanalyserade samt att man konkurrerar med system i en helt annan division när det är megajackpot.
Det finns ju tusentals tillsammanslag med system för 10-30K vid jackpot samt ännu tyngre reducerade utlandssystem.

GS75 kan nog också vara bra. Inte lika många som lägger ner mycket tid på att gå igenom GS75 seriöst. Många slänger ihop ett system för småvinsterna de skrapat ihop från lördagen och andra spelar ett hafsigt system för att jaga lördagsförlusten.

Med 1kr i radpris så är nog snittsystemen ganska små = det gör att få bra betalt om man gör lite större och träffar straxt utanför de mest spelade på 1-2 ställen.

På V75 måste man komma utanför de mest spelade på 3-4 ställen eller hitta en 1procentare typ.

Och ska man spela streckspel vardagar är nog V5 saxbana överlägset V64 iaf.

Får ta mig en funderare under min månads vila från travet.

När jag kommer tillbaka vill jag ha en klar strategi för vad och hur jag ska spela trav.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat