Citat:
Ursprungligen postat av Gotland
Som jag misstänkte! Hur många sjuor hade han och hur varvad var lappen?
Edit: Nevermind, jag lyckades (trots dålig uppkoppling) få fram det själv. Han har två lappar med 4st sjuor på varje.
Väldigt fina system! Inget snack om det. Men de är varvade ett gäng gånger...
Kanske dags att någon berättar för deras köpare hur spelvärdet på deras rader med ensampotential egentligen är...
Har inte räknat på det nu men någon orkar säkert ta sig tiden men hur mycket sänkte de sin egen vinst med per andel genom att köpa flervarvade andelar?
Fast folk kanske inte räknar så?
Vad tycker ni?
|
Folk tänker inte så.
Det är väl inget att ha någon åsikt om egentligen?
Jag skulle aldrig köpa in mig i flervarvade skrällsystem. Det ska vara relativt favoritbetonat för att det ska ha mindre betydelse.
Min bordsgranne var kvar efter 6 avdelningar men hade spikar på slutet som låg inom det 4x9 som Jesus-systemen hade kvar. Det hade fortfarande blivit i nominellt hög summa för den personen, men utdelning i förhållande till svårighetsgrad hade blivit katastrofal.
Jag skulle få svårt att hämta mig om det "borde" finnas tre åttor kvar och det visar sig finnas 35-40 st pga flervarvade system. Att få 500k ( som ska delas upp på rätt många andelar i laget ) när det borde gett mer än 10 ggr mer skulle nog få mig att skaffa ett annat fritidsintresse.
När det gäller Spelvärde.se så tycker jag det är läsvärt och t o m prisvärt material även om jag inte ryggar dem fullt ut. Och varför jag inte ryggar fullt ut är för att det finns risk att det blir så här när de prickar "för många" speldrag.