Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-03, 09:34   #11
HuBBaBuBBa

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Avd 1
Ja ska man spika el gadda spår 8 över 1640 el spika emot med bättre läge.. Är väl så de flesta tänker. Gadda så lär 8 vinna. Spika så förlorar den.. 7 låter väl intressant om spets å 10 tid. Men lär bli skrik å spår 7?.. Gaddar på 1 2 5 7 8

Avd 2
Ja hur en felfri Majet af Djupmyra ska förlora från spets vette katten.. Spikar där många förmodligen garderar ut sig. Ja jag spikar ut mig, saksamma.

Avd 3
Ja norska slår svenska, spetschans, kortlopp och hög % på favoritvinst o framspår.. Ja låset 3-5 behöver man inte va raktforskare för att hitta.

Avd 4
Klass 2, öppet värre. Ston, treåring o bakspår mycket spelade.. Drar till med 2 som förhoppningsvis får fuska bort loppet i ledning.

Avd 5
Öppet silverlopp, Eder Bob har ju mött guldhäsar kanske hinner till spets, kul idé.. 4 lär va med på målfotot. 10 kanske hinner fram. 9 2 6 åker med av bara farten..

Avd 6
Ja långlopp. Frågan om piratens form sitter? Är väl ofta bakvolten vinner men känns som framvolten är hetare på lördag. 14 känns totalt överspelad, vann sist pga löklopp samt piraten form? 2 6 8 tidiga.. Samt långsökta 1-7 åker inte jag ut på ialf.. Såna lottohästar som måste med för att vinna stort i dag på v75

Avd 7
Per Lennartsson 58% den va kul.. .. 5 sitter väl i spets å jepson kommer på upploppet
Lås 5-9
I kallblodsloppet! Bara så du vet slog BW Sture 3an sist. Och trean är norskfödd bara. Tränas ju här i Sverige som du nog redan vet.

Pave Faks och Myr Faksen däremot är norsktränade och mer intressanta om du säger norskt slår svenskt. Du har ju bara med 3 (Svensk) och 5 (Finsk)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-03 klockan 09:47.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat