v4 Örebro
Tycker det är dålig aktivitet för Lunch-v4orna numera härinne?
Dags för skärpning! =)
Dagens v4 ser överkomlig ut tycker jag om inte galopper förstör som vanligt hehe.
Korta tankar :
Avd 1 kör jag 1,2,3,4,9,10, tycker det är dem 6 som kan vinna.
Blir utgång på nr 4 som jag gillar och är en riktigt duglig häst då han är i form!
Nr 2 Pecorino behöver sina smyglopp i andra eller tredje inner för att komma till sin rätt, här känns det som den tar sig förbi nr 1 från start och släpper till 4an.. Kan bli bra!
Tvilling 4-2 liras iaf för en lagom peng.
Avd 2 låser jag på 5 streck: 3,6,10,13 och jätteskrällen nr7 som kan sitta bra på de från springspår om kusken träffar.. inte särskilt hög vinstchans såklart, men till den procenten vill jag vara med iaf.
Avd 3 Här vinner nummer 1, spets start till mål. Tror aldrig nr 11 Order to Fly kan ta 40 m tillägg på den. Hela veckans bästa spik enligt mig iaf. Borde vara långt över 60% med dessa förutsättningar.
Avd 4 Tror en del på nr 2 här, bra häst i fin form! Kan bli körning i detta loppet då bör den sitta bra på det efter 500 m i säg andra eller tredje utvändigt...
10an är en bra häst som jag fått in många trevliga plats-spel på nu på sista starterna men att den bara vinner här från bakspår tror jag inte trots enklare motstånd. Sammantaget tror (hoppas) jag loppet är täckt med 1,2,7,10.
Tvilling 2-1 satsar jag en peng på här med.
Lycka till alla idag!