Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-04, 11:19   #155
Tirich

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
1) Alla tycker alltid en hel massa om en hel massa saker. Men i inlägget som jag kommenterade fanns inget att tycka till om.

2) Ingenstans. Det är helt olika vad de går på. Ibland, alldeles för sällan!, ändrar de spikar sent pga ändrad spelfördelning.

De där matematiska andelsspelen där de olika Spelvärde-profilerna tippar är oftast inte superlika "Spelvärde"-spelen.

Jag minns särskilt en gång när Jesus satte ett V75-system med en helt annan spik än vad Spelvärde-sajten rekommenderade ( såklart tipsetta även hos SV dock! )
Det vore ju egentligen väldigt konstigt om de som jobbar där alltid vore överens om allting.
Det måste ju till kompromisser för att få ihop systemen i materialet och då är det ju inte så svårt att förstå att den enskilde spelläggaren lägger sin touch på systemet såklart.

Nu brukar jag inte kolla speciellt ofta hur pass väl deras tillsammanssystem överenstämmer med tipsen i deras material, men de gånger jag gjort det så har jag varit förvånad över hur mycket det ändå har varit liknande.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat