Citat:
Ursprungligen postat av Tirich
Det vore ju egentligen väldigt konstigt om de som jobbar där alltid vore överens om allting.
Det måste ju till kompromisser för att få ihop systemen i materialet och då är det ju inte så svårt att förstå att den enskilde spelläggaren lägger sin touch på systemet såklart.
Nu brukar jag inte kolla speciellt ofta hur pass väl deras tillsammanssystem överenstämmer med tipsen i deras material, men de gånger jag gjort det så har jag varit förvånad över hur mycket det ändå har varit liknande.
|
Är verkligen inte typen som gärna tittar på andras spel, utan tvärtom. Men här är det ju viktigt att veta vad de gör så man undviker att spela dåliga rader i längden.
Varje spel som det stod spelvärde på i onsdags hade Fighter Mearas som spik. Kollade bakåt så långt jag kunde hur det sett ut innan också och det var samma sak. Så det verkar ändå som att de kommer överens på ett eller annat sätt.
V86:
Fighter Mearas 66%
Avant Garde 43%
American Dream 37%
My Tambourine Man 28%
Vivacious Allie 67%
V75:
Highspeed Dynamite 33%
Marcello Wibb 36%
Victory Road 19%
Makethemark 34%
Spickleback Face 20%
Nordsjö Odin 63%
De gröna vann, alltså bara 4/11. Och alla har alltså varit favoriter eller nära favoriter. Så helt bortsett från spelvärdet med tanke på flervarvningarna av deras system så är det nog inte så dumt att gå emot deras spikar ändå.