Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-04, 20:43   #49
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Som jag skrev är ute efter ett riktigt bra kallblod, som kan hävda sig i eliten. Som du skriver skulle den säkert bära sig och bli några kronor över. Men är inte det jag letar efter, utan vill hitta ett kallblod för dom stora loppen. Så min jakt på ett kallblod räknar jag inte i kronor eller ören, och vill inte hitta en häst som bara gnetar ihop till havren. Men om man vill hitta prisvärda och inte minst störst chans att hitta en häst som går ihop, så ska man titta på kallblod.

Efter det jag sett live och på nätet om hästens lopp, så är min personliga åsikt att han ej står sig mot dom bästa imorgon. Tror han placerar sig mellan 3-7. Men fel har jag haft förut många gånger och speciellt med kallblod.
Aha, då förstår jag helt och fullt att ni kom fram till att inte handla! Men vi får se om ni får rätt om det eller om Melkko är mer rätt ute i sina spekulationer. Jag har inte sett att hon brukar ta in luft på det viset om sina hästar speciellt ofta annars.

"Josveis som vann det senast loppet han var ute i, var med i Elitkampen. Jag tror däremot att Vixus kommer att bli bättre än honom framöver."

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frasse77 (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat