Lurigt som fasen i morgon tycker jag och har svängt en del i mina tankar:
1: Björn låter väldigt positiv och frågan är favoriten bara är bäst. Är nog inne på att spika den även om jag kommer att gräma mig oerhört om 7 vinner så den var spik tidigare i veckan.
2: Supersvårt lopp där jag troligen målar på. Tycker det låter positivt på Hunkydory och ser den som första streck. Sårbar favorit tycker jag.
3: Är likt Sjödén inne på Myr Faksen. Men hopplöst sätta in finska hästen och är det inte lite skumt att samme Sjödén inte nämner den alls i sin krönika. Han brukar ju annars vurma för att utländska hästar underspelas. Jag tror nästan ingenting på Art Kjarvald.
4: Ännu ett svårt lopp där jag tror mest på 4 med Jepson. Brukar dock gilla hästar som favoriten som kommit tillbaka bra efter skada. Salmela lät också rätt positiv på nr 6.
5: Var inne på favoriten tidigare i veckan men börjar vackla. Tror den får tufft att hålla emot om Antonio kommer tidigt. Jag tror samtidigt att Island Life är bästa hästen. Men Lennartsson vinner ju inte ihjäl sig.
6: Mkt snack om Carmine Am men jag är tveksam. Borde stå mellan Piraten och Ragazzo. På start tycker jag Little Red C känns hetast.
7: Rätt favorit men ingen spik för mig. Vill ha med Björns och 12 som är för lite spelad. Spikade Kövras senast men tror inte den räcker nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|