Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-28, 09:47   #39
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oldschool Visa inlägg
Finns det bookies som accepterar bonus, tex sätt in 100$, omsätt 600$ för att kunna ta ut, och sedan limiterar så omsättningskravet blir omöjligt?
Det har jag råkat ut för Hos bet365 faktiskt.
Jag fick en bonus av dom på 150kr, jag skulle vara tvungen att omsätta 750kr för att få ut dessa 150kr. Ingaproblem då mitt snittbet ligger över så. Hursomhelst vart jag limiterad innan jag aktiverade min bonus. Bra timing va?
När man limiteras hos bet365 så försvinner även rutan "Erbjudanden" som du hittar om du klickar på "Mitt konto".
Jag kontaktade supporten och han aktiverade min bonus manuellt istället. Problemet var bara att det skulle ta mig väldigt lång tid att omsätta dessa då jag knappt fick satsa 2siffriga belopp. Jag tänkte knåpa ihop en parlay istället och satsa en liten peng för att omsätta och sedan casha ut alt men det gick inte så bra heller. Han sa att ringer jag in spelen så har jag större chans att få igenom mina spel. Visst. De har minimum insats på 2kr men jag får endast satsa 1krona och 10öre! = Totalt omöjligt att omsätta den då jag inte ens får placera mina spel överhuvudtaget.
Ringde in och knåpade ihop en fyrling som tog honom 20min att hitta matcherna på. När jag sedan skulle satsa 750kr så sa han att han måste prata med sina traders först. De nekade min fyrling. Jag frågade vad min maxinsats är som jag kan satsa och han sa, det är samma som online, dvs 1,10kr. Men er lägsta insats är ju 2kr hur ska jag då kunna placera spel på 1,10?
Han kunde göra det åt mig pga min situation sa han. Jag bad honom placera spelet på 1krona bara för poängens skull.
En fyrling med insatsen 1krona! Det är status det
Försök göra om det själva och ni får nästan lifetime mod här på Sharps

Jag har fortfarande många hundra kvar att omsätta för att få ut dessa 150kr

KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat