Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa
Sen såg du igår hur farligt där är att strunta i sina idéer som 7an i sista. Hade ju blivit galen om den vunnit och vi hade varit med inför sista. Den vann ju nästan och från dödens krossade den storfavoriten som du kände från början va på tok för mycket streckad vilket den oxå var medans 7an hade varit ute i mycket tuffare miljöer. Måste gå på sin känsla och skita totalt i streckprocenten 
|
Jag håller helt med dig där. Var kanske fel att försöka hitta en andra spik igår helt enkelt. Samtidigt som allt förstördes bara för att jag ville helgardera i andra. Så jag svängde fram och tillbaka en del men det kändes bättre med spik i sista än att låsa i andra. Funderar på om det låg någon feghet i det beslutet. I sista hade jag ju 3, 5 och 7 från början. Jag flippar ju på att när det väl blir ett fel så blir det ofta dominoeffekt.
Och som du skrev innan, även om man är rätt på det så krävs det så mycket marginaler och "tur" dessutom.
Idag på V86 får du gärna hjälpa till med något då jag än så länge inte hittat något att börja med. Snurrar och snurrar och snurrar loppen om efter vartannat.
Mas Capacity i andra är väl streckvärd.
Sweet On You i fjärde till 60% känns ju inte jättehet även om en sådan klarar sig på V86.
Anna S.H. i femte från formstall till under 10%?
Kan Global Approval och Homeland Pellini vara ett lås i sjätte?
Sjunde avdelningen? Kan Secret Mission vinna från spår 8? Tveksamt trots dunderlopp senast? Xlnt Chili Trippel till 1.70%?
I sista är det ju några riktiga kanoner men gillar Hossiana Boko till låg procent, men är det för lång distans för den? Annars blir det mycket bakspårshästar här känns det som.