Citat:
Ursprungligen postat av warn90
Håller inte alls med !!! Du har snöat in på teorier vilket är helt fel . Spelet kan självklart vara dåligt v64 har alltid vart skit oavsett om du är bra travspelare eller inte !!! V4 på trav i Sverige är värdelöst pga att informationen är för bra och dom som styr strecken är för duktiga !!! V4 trav är för lätt , enda gången det ger bra är när 2 åsnor vinner , eller 1 åsna o 3 halvskrällar men då spricker man själv okså . Har sett alla V4 andels spel här på sharps , ligger runt 300-600 sek , aldrig nån som vinner stort samma för mig så alla är lika , när det sitter så ger det nästan jämnt 500-1500 . Däremot V4 Australien är bra då det är passgångslopp, galopperar sällan positioner ganska oviktiga, favoriterna vinner nästan alla lopp!! Där kan man få bra betalt på enkel fleris med 3 favoriter och 1 tredjehandare . Galoppen överlägsen eftersom det blir svårt, har vunnit mer på 3 rätt där än på 4 rätt på trav
|
Håller med du, gillar galoppen.
Jag brukar ibland jämföra med betfairs stängningsodds, blir ganska rättvist med 5% provision dessutom, ~80% åter på 4 lopp.
Vidare såg jag ett sharps-gäng hylla en rad de fick in, tror det var tre vinnare och någon berömde systemet(spik alla alla alla) och sa "endast tre fick in den" när det bara borde funnits knappt ett sett till oddsen...
Bet365:s stängningsodds den gången var ungefär dubbla V4-utdelningen och på de stängningsoddsen är det säkerligen mer än 5% avdrag...