Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-10, 22:03   #7
HuBBaBuBBa

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Så klart som kund förväntar man sig att få något tbx emellanåt. Jag lägger andelar de gångerna jag tror man kan få in fina pengar och jag vill köra en större bong. Tyvärr så har mina andelar på V6 gett 0kr tillbaka och jag känner att det inte är bra att sälja något som inte ger återbäring. Nu är trav ett maraton och man måste ha tålamod, men frågan är hur länge de som köper klarar av att vara med.
Jag kör oftast med konstiga spikar och nästan aldrig spikar en favorit, vilket har visat sig fel ibland, för vissa omgångar om jag spikat favve då hade den suttit och utdelningen var helt ok.
Men jag har väldigt svårt att ändra på min spelstil och då är det bättre om jag satsar egna pengar och på det sättet behöver inte ha skuldkänslor för att det gått dåligt.
Nu ska det sägas att jag inte hört nån klagomål heller från köparna, men jag kan tänka mig att de har ett o annat o säga.
Tacksam till alla som hängde på
Mvh Dahle
Jag förstår hur du tänker men som köpare vet man ju att det kan sluta dåligt och att trav är trav. Man kanske tänker vad trisst för tillfället och suckar lite över att det gick som det gick men inte att man tycker illa om någon bara för det. Man vet ju vilken tid och kraft det tar att sitta och plugga hit och dit och lite småångest över att man vill göra rätt för att göra folk glada och vinna lite tillsammans och du gjorde ditt bästa med bravur!! Skullle känna fullt förtroende för ditt systemupplägg och bara tycka det va synd att det inte fick gå vägen men hade verkligen inte kunnat gjort det bättre själv.

Jag tror många vill köpa andelar av dig annars skulle vi dom inte göra det.
Tacksam ska man vara när någon annan tar sig tid och kraft att bygga ett system.

Fortsätt gärna

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-10-10 klockan 22:05.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat