Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-12, 10:17   #481
perry
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4066

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 5437911



Djurgården har en del skador och ett ganska tätt matchande då man är mitt i CHL gruppspelet. Man möter Malmö som alltid bjuder upp och lagen emellan brukar alltid bli jämna. Djurgården är för stora favoriter här.

Ogiltigt spel-ID: 5439240



En match som nästan känns som en seriefinal även om så inte är fallet. Två topplag som känner varandra väl och jag förväntar mig en väldigt jämn och tajt match här. Målfattigt är troligt!

Ogiltigt spel-ID: 5440999



Örebro är riktigt bra just nu och har 15-3 i målskillnad senaste tre matcherna. Aningen i överkant ändå och att dom nu ska möta ett sämre lag tror jag kan göra det svårare för Örebro här. Lär vinna, men underlinan vi bjuds på är generös.

Ogiltigt spel-ID: 5439421



Toppen mot botten, och jag tror det kommer se ut så i slutet av säsongen också. Timrå öser på för tillfället och jag tycker man ska vara större favoriter här då det är ganska klar kvalitetsskillnad ändå.

Ogiltigt spel-ID: 5440492



Nej, Brynäs får inte alls till det och har mycket att jobba på i spelet innan vi vågar lita på dem. Saik går däremot bra och gjorde en riktigt fin bortamatch senast mot Malmö. Ser Saik vinna mer än hälften av matcherna här så oddset är klart godkänt.

Lycka till med dagens spel!

Senast redigerad av perry den 2019-10-13 klockan 16:10.
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat