Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-13, 07:05   #4
Sputnik2012
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

patte jag ska skriva öppet och rakt och ärligt ...

Köpt trading paket för flera tusen, men det tar sån jävla tid och energi att hitta matcher som kvalificerar, så jag tappa lite av hungern att vinna, har inte gått back.
Sedan att lära sig läsa av matcher - in-game-play - är ett konststycke.

Igår googla jag på över 1.5 mål marknad och till min förvåning var det sidor som öppet vissa och förutspådde matcher med dom resultaten med tillhörande stats såsom antal insläppta och gjorda mål.

Skeptisk och förmodande med min förta tanke var att dom inte är bättre än 80% vilket är den statistiska måtten för 1.5 marknaden.
Men jag har med enklare mått mätt uppnått högre värden och då slog det mig att istället för att kolla varje enskild match, så kan jag utgå från deras stats och lägga till mina egna parametrar och på så sätt skynda på och snabbare få fram spelbara kandidater varje dag.

Ska testa det.

Angående betala för en service som ger avkastning, personligen har jag bara positiva erfarenheter och plussar flera tusen genom att betala för någon annans speltips.

Som jag skrev ovan så finns det smarta och bra sätt att dubbla avkastningen och minska avgiften till hälften eller mindre.
Låt mig förklara upplägget.

Låt oss säga att jag köper en tjänst som säljer speltips och har 110% ROI med lagda spel från 2014 till idag som öppet redovisas med spreadsheet, så att det går att verifiera att dom verkligen har den edge dom påstår sig ha.

Låt oss såga att jag själv köper denna tjänst för 200 kr per månad och betalar 2400 kr per år i avgift och gör en avkastning i runda slängar 12.000 kr minus 2400 kr i avgift, alltså 9600 kr i ren vinst.

Låt oss säga att du också köper en tjänst och betalar för speltips med 108% ROI och även dom redovisar sina lagda spel öppet så att det går att verifiera att dom verkligen har en edge.
Lek med tanken att även du betalar en avgift på 200 kr per månad och gör 8000 kr i avkastning per år minus 2400 kr i avgift, alltså 5.400 kr i ren vinst.

Titta vad som händer nu, jag skickar mina speltips i realtid till dig med vidarebefordran av e-post, samtidigt som jag själv mottagit dom.
Och du gör samma sak fast till mig.
Ren byteshandel utan konstigheter, min tjänst mot din tjänst.

Vad händer, jo du gör plötsligt 20.000 kr i avkastning per år till samma avgift 2400 kr, alltså 17.600 kr i ren vinst jämfört med dina tidigare 5.400 kr i ren vinst.
Detta kan även kallas spelsyndikat och desto fler tjänster och personer involverade desto större avkastning, men det gäller att hitta en balans, för många blir ingen bra kombo.

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat