Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-13, 12:49   #11
Sputnik2012
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mcdonkey du kan bygga rulle med 2-6 och jag fundera på att använda den metoden fast med ett annat upplägg som en spelare gjorde nästan två års inkomster.

Följande är mina åsikter:
Om du inte vet hur du ska hitta ett egenvärde i en match som indikerar en vinst, så skulle jag prova odds runt 1.50/1.45 och vinna två i rad som en grupp som motsvarar en vinst eller plus en unit och lägga första vinsten på andra spelet så du uppnår 2.00 eller högre, går även bra med några enstaka 1.90.

Då kommer du förmodligen ha större chans att lyckas än om du försöker vinna odds runt 1.90 eller högre, för tro mig sex i rad är mer vanligt än ovanligt.

Sedan tycker jag du ska göra en lista och kolla utdelningen om du kör en regress efter varje vinst istället för att öka insatsen enligt 1 2 4 6 8 12 då köper du ett extra utfall och du plussar oftare än minus, trots att du sänker insatsen efter en vinst.

Kod:
L   1 -1
W  2 +1
L   1 +0
W  2 +2
Om du verkligen vill vinna med 2-6 så kan du köra fyra nivåer med 2-6 stegen.
Du behöver alltså gula eller förlora fyra gånger sex, vilket kan hända under en livstid om man har oturen med sig.
Grejen med den strategin är att du kan hålla på och kämpa bra många lagda spel innan du uppnår break even och kan starta om, vilket är väldigt påfrestande för psyket att stå och stampa på samma ställe utan att plussa.

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat