Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-14, 14:29   #798
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12577

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 14.10

Spel 14.10

1-2-1 med spelen igår. Framför allt NHL matchen mellan Sharks och Flames svider lite då jag hade över 3 mål för Sharks. Det blev en push där, då man vann med 3-1. Man hade på slutet många chanser att sätta pucken i tom kasse, men konstigt nog missade man alla lägen. Ett NHL spel idag, som finns i inlägget ovan. Kommer att spela tre överspel i NFL-matchen mellan Packers och Lions.

NFL
Green Bay Packers - Detroit Lions
kl 02:15

Spel 1: över 45.5 poäng
Odds: 1.91 (Unibet)

Spel 2: Green Bay team över 23.5 poäng
Odds: 1.85 (Unibet)

Spel 3: Detroit team över 20.5 poäng
Odds: 1.89 (Unibet)

Tittar vi på inbördesmötena mellan dessa två brukar det vara highscoring matcher. Detroit Lions har en tendens att alltid ge Green Bay Packers en riktig match, och jag tror på något liknande här.

Faktum är att 7 av de 10 senaste inbördesmötena har gått över totalen, och jag tror att dessa två lag matchar upp på ett sådant sätt att vi kommer få se en highscoring match här.

Totalen öppnade på 47.5, och har gått ner till 45.5. Teamtotalerna ligger också under "keynumbers", dvs Greenbay 23.5 (tre touchdowns + fieldgoal) och Detroit 20.5 (tre touchdowns).

Tittar vi på de senaste matcherna för dessa lag, har man släppt till ca 29 poäng i snitt mot "high-powered" offensiver. Vi har också bra vind i matchen (3 mph), så inga störningsmoment där.

Det var allt för idag!
Lycka till!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat